Újabb ügyféllel bővült az idén januárban indított új ügynökség, a PEERS Communication portfóliója. A PEERS a KORE, vagyis a Koraszülöttekért Országos Egyesület marketingkommunikációs feladatait látja el a jövőben.

A Koraszülöttekért Országos Egyesület 2007 év végén egy blog oldalként kezdte el tevékenységét, melynek segítségével a szerzők saját megélt laikus tapasztalataikat átadva igyekeztek támogatást, biztatást adni más koraszülötteket nevelő családoknak. A blogból 2008-ban weboldal lett, ahol összegyűjtöttek közérthető információkat a koraszülésről, a koraszülött gyermekekről, a koraszülötteket érintő betegségekről, a picik esélyeiről, a koraszülött ellátás aktuális állásáról és a koraszülött osztályokról. Végül 2011-ben az online térből kilépve, sorstárs szülőkkel közösen alapította meg a Koraszülöttekért Országos Egyesületet Földvári Nagy Zsuzsanna. Azóta is számos módon segítenek a koraszülött gyermekeknek, családjaiknak, egészségügyi intézményeknek, a koraszülöttekkel foglalkozó szakembereknek, hiszen 10-ből 1 gyermek Magyarországon hamarabb kezdi el életét a tervezetthez képest.
A PEERS Communication feladata, hogy a november 17-ei Koraszülöttek Világnapja eseményhez kapcsolódóan a teljes körű marketing, PR és sajtó feladatok mellett a különböző social media felületek kreatív koncepcióját és menedzsmentjét, illetve az ahhoz kapcsolódó tartalomgyártási munkákat is ellássa. A PEERS további kiemelt feladata lesz az egyesület jövő évi új, 1%-os adófelajánlásokat gyűjtő kampányának előkészítése megvalósítása is, mellyel egy hosszú távú kommunikációs stratégiát kívánnak majd megalapozni. A Koraszülöttekért Országos Egyesületről, vagyis a KORE-ról ezen a linken érhetőek el bővebb információk: https://koraszulott.com.